- NAROČILA
1.1. Za oddajo naročila v spletni trgovini mora uporabnik navesti:
1.1.1. veljaven naslov;
1.1.2. pravilno izpolnjen naslov za dostavo blaga in obračunavanje;
1.1.3. pravilno izpolnjene kontaktne informacije - dve imeni, telefon.
1.2. V primeru, da naročeno blago ni na voljo, svetovalec obvesti uporabnika. Če se uporabnik ne strinja z zamenjavo naročila z drugim blagom, se naročilo lahko prekliče.
1.3. Naročila v spletni trgovini www.emart.si so sprejeta 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
1.4 Delovni čas svetovalcev spletne trgovine emart je:
Ponedeljek do sobota - od 09:30 do 18:30; nedelja od 10:00 do 17:00
1.5. Uporabnik lahko zavrne naročilo, ne da bi moral navesti razloge za zavrnitev.
1.6. Naročilo se lahko prekliče po telefonu ali elektronski pošti (e-pošta) na naslov, naveden na spletni strani - e-pošta: orders@emart.si. Da bi bil preklic veljaven, mora uporabnik navesti: številko naročila, telefonsko številko, ki jo je pustil v naročilu, dve imeni, s katerima je registriran na strani, e-poštni naslov, s katerim je registriran na strani, ceno naročila.
2.DOSTAVA
2.1. Dostava naročenega blaga se ne izvaja ob nedeljah in državnih praznikih.
2.1.1. Običajna pošiljka - v roku 4 (štirih) delovnih dni od trenutka potrditve naročila.
2.2. Dostava se izvede na točen naslov, ki ga določi uporabnik (bodisi stanovanjski ali poslovni) ali v pisarno kurirske službe.
2.3. Če uporabnik ne zagotovi dostopa in pogojev za dostavo blaga na določen naslov v določenem roku ali ne pride v določeno pisarno izbrane kurirske službe, da bi pravočasno prevzel blago, če je izbral to možnost, je prodajalec oproščen obveznosti izpolnitve naročene dostave.
2.4. Cene dostave so specifične za različne države
2.5. Cene dostave so:
2.5.1. Naročila do 79,99 EUR - 15,00 EUR dostava (za naročila do 2 kg).
2.5.2. Naročila od 80 do 199,99 EUR - 10,00 EUR dostava (za naročila do 2 kg).
2.5.3. Naročila nad 200 EUR - brezplačna dostava (za naročila do 2 kg).
2.5.4. Za naročila s skupno težo več kot 2 kilograma ali z volumnom večjim od 0,025 m3 ne morete uporabiti fiksne ali brezplačne dostave. V tem primeru bodo stroški dostave izračunani glede na stroške kurirske službe, ki so odvisni od dejanske teže ali volumna vaše pošiljke. Ta sprememba je bila narejena, da bi omogočili bolj prilagodljivo in natančno določanje cen dostave ob zagotavljanju kakovostne storitve. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete dodatne informacije, nas prosimo kontaktirajte.
3. ODSTOP OD POGODBE. REKLAMACIJE
3.1. Potrošnik ima pravico zahtevati vračilo ali zamenjavo izdelka, kupljenega v spletni trgovini, v 14 dneh po prejemu blaga.
Za zahtevo vračila blaga mora uporabnik obvestiti prodajalca po telefonu (+386 884 000 893) ali po e-pošti orders@emart.si
3.2. V primeru odstopa od pogodbe je uporabnik dolžan vrniti kupljeno blago v nepoškodovani komercialni obliki in z ohranjeno etiketo.
3.3. V primeru odstopa od pogodbe, če je uporabnik plačal za blago, mu bo vrnjen znesek, plačan za vrnjeno blago, v 15 / petnajstih / dneh po vračilu blaga. Zneski ne bodo vrnjeni, dokler potrošnik ne vrne blaga. Če blago ni vrnjeno v roku iz točke 6.1, odstop od pogodbe ne
proizvede učinka.
3.4. Zahtevek za vračilo mora vključevati tudi osebni bančni račun stranke - IBAN in BIC, na katerega se vrne znesek, plačan za blago;
Stroški pošiljanja niso povračljivi!
Stroške prevoza za vračilo, zamenjavo in / ali reklamacijo blaga na zahtevo uporabnika ali izven primerov, navedenih spodaj, nosi uporabnik!
3.5. Reklamacije se vložijo, ko kupljeno blago ne ustreza dogovoru med strankama prodajne pogodbe. Neskladnost v dogovoru med strankama lahko obsega:
- blago je poškodovano med transportom;
- dostavljeno blago očitno ne ustreza naročenemu s strani kupca;
- če cena, ki jo je treba plačati, ne ustreza ceni, po kateri je bila pogodba sklenjena;
3.6. V primeru reklamacije lahko uporabnik izbere zamenjavo določenega artikla z istim brez napak ali drugim, ali vrne blago za vračilo denarja. Svetovalec e-trgovine lahko predlaga zamenjavo artikla s popolnoma drugim artiklom, pri čemer se cena - ali uporabnik doplača, če je drugi artikel dražji, ali se ponudita dva artikla za isto ceno, ali pa se potrošniku vrne razlika med zamenjavama in novim artiklom, če je cena novega artikla nižja od cene, ki jo je plačal uporabnik.